Project Axeman 0.1.4

A new version of Project Axeman Google Chrome extension is available to download via Google Chrome Webstore.

Najnovija inačica Project Axeman ekstenzije za Google Chrome je dostupna preko Google Chrome Webstore-a.

Možda ste primjetili, na slici se nalazi nekoliko datoteka koje nisu u mojem vlasništvu i novost su na našim serverima. Ne koristim ih u komercijalnim projektima te su u vlasništvu Travian Games GmbH. Sad kad sam se odrekao odgovornosti mogu se pohvaliti da sam malo razmišljao o prijašnoj slici i došao do zaključka da je previše mutna. Ovaj puta zamutio sam samo selo u pozadini tako da se dobije efekt fokusa. Sjekiraš je nova slika sa com.hr servera dodana prije par dana, iskoristio sam je jer mi se čini prikladna nazivu ekstenzije.

Dosta o naslovnoj slici, pričajmo o novoj inačici ekstenzije. Ako ste pratili GitHub možda ste primjetili da sam zadnjih par dana “ulijepšavao” skripte i dodavao komentare te da nema baš previše novih opcija. Bez brige, dolaze one… pa tek smo na 0.1.4 odnosno 6 inačici (ako se broji 0.1.3.1(2) koja je bila samo ispravak).

Prilikom pisanje koda naišao sam na zapreku. Pošto koristim jQuery potražio sam u dokumentaciji i nisam našao kako to izvesti – naposljetku sam pronašao blog na Bing-u – i naravno netko je napravio plugin baš za to. Trebao sam dobiti vanjski html kod elementa. Izvorni kod sam pronašao na Ca-Phun Ungovom blogu.

jQuery.fn.outerHTML = function(s) {
	return (s) ?
		this.before(s).remove() :
		jQuery("<p>").append(
			this.eq(0).clone()).html();
}

Kod je jednostavno implementirati tako da ga se stavi na kraj jQuery datoteke. Kod mi je trebao za jednu novu “sposobnost” ekstenzije. Dodatak za tržnicu koji prikazuje sumu svih dolazećih resursa. Ova opcija omogućava da vidite u kojem vremenu će stići svi oni resursi koje ste kupili.

Još jedna zanimljiva opcija jest vrijeme do punjenja skladišta/žitnica. Vrijeme se osvjezava svake sekunde a preciznost je u krugu od 25 sekundi što je dovoljno za učinkovito planiranje.

Nadam se da će Vam se svidjeti nove opcije i pomoći će Vam u igranju ove, po mom mišljenju, najbolje strateške igre.

Oglasi