Project Axeman 0.1.5

A new version of Project Axeman Google Chrome extension is available to download via Google Chrome Webstore.

Najnovija inačica Project Axeman ekstenzije za Google Chrome je dostupna preko Google Chrome Webstore-a.

Ovaj tjedan sam odlučio dodati što više velikih mogućnosti u ekstenziju jer sam slijedeći tjedan jako zauzeti. Nadam se da će Vam se nova opcija, koja izračunava razliku spremljenih resursa i cijene određene količine vojnika, više sviđa od prijašnje gdje se razlika izračunavala samo za jednog vojnika. Upravo sam dodao zasebnu funkciju za to jer je do sada razlika za vojsku i razlika za građevina obavljala ista funkcija.

Imao sam problema odnosno nekoliko propusta u prijašnjoj verziji ekstenzije, odnosno samo s jednim dijelom – vremenom do punjenja skladišta. Tu sam popravio nekoliko stvari. Najprije sam popravio jednu glupariju koju (neznam kako) nisam primjetio – vrijeme se nije odbrojavalo već povečavalo. S time je došlo do druge greške zbog toga što sam u prijašnjoj inačici morao vrijeme “ubrzati” (odnosno  1/3599) a sad moram usporiti odnosno (1/3601) zbog greške koja je poznata – greška u preciznosti izračuna. Primjetio sam i da se boja ne mijenja u crveno zbog zamjenjnih upita te da se mijenja boja pozadina a ne boja tekst. Sve sam to morao popraviti zbog žurbe koja je nastala zbog roka izdavanja.

Morao bi napomenuti da u vrijeme pisanja ekstenzija ima preko 120 korisnika (po Chrome Web Store statistici) te je možete pronaći pod kategorijom zabave ili upisivanjem ključne riječi “Travian” u tražilicu Web Store-a.

Project Axeman on Chrome Web Store

Project Axeman on Chrome Web Store

Hvala na korištenu Project Axeman ekstenzije. Radujem se novoj inačici i odličnim komentarima!

Oglasi